Η οπτική γλώσσα του πολέμου, της βίας και του τρόμου καθορίζεται άμεσα από τις τεχνολογικές επινοήσεις που αντανακλούν και προωθούν τα μέσα μαζικής ενημέρωσης και το στρεβλό δίδυμο αδερφάκι τους: την προπαγάνδα. Μπορούμε να απολαμβάνουμε εκρήξεις βομβών δίχως παράπλευρες απώλειες;

Το «Fragments of Engagement» μας οδηγεί ευθέως σε αυτόν τον προβληματισμό. Αυτές οι εικόνες αναπαριστούν μνήμες του πεδίου μάχης ή είναι «πραγματικές» συλλήψεις του πολέμου ανά τον κόσμο; Σας αρέσει η μυρωδιά της ναπάλμ το πρωί; Ή σας αρέσει μονάχα η φιλμική ανάμνησή της μέσω του Francis Ford Coppola;

Το έργο του Foulkes υπογραμμίζει το γεγονός ότι οι διαφορές ανάμεσα στις δύο εκδοχές έχουν μειωθεί σε τέτοιο βαθμό που, όχι μόνο είναι δύσκολο να τις εντοπίσουμε, αλλά είναι επίσης δύσκολο να μη νιώσουμε ένα ανησυχητικό ρίγος συγκίνησης με τις εντυπωσιακές εκρήξεις και τις όμορφες φιγούρες που τρέχουν να σωθούν, όπως αποδίδονται ψηφιακά μέσα από τη μονοτονική νυχτερινή όραση.

– Leslie A. Martin, Aperture Magazine