
Με έναυσμα τη μίξη διαφορετικών μορφών καλλιτεχνικής δράσης, η έκθεση αναδεικνύει το έργο αξιόλογων καλλιτεχνών από το διεθνές προσκήνιο, ως αφορμή και ως κρίσιμη προσπάθεια επανεξέτασης της σχέσης μεταξύ επιτέλεσης/performance art και φωτογραφίας. Στην επιτέλεση, η διάρκεια δημιουργίας ενός έργου ‘ισούται’ με το καθεαυτό έργο. Η φωτογραφία εισάγεται στη διαδικασία αυτή, κατά τη προσπάθεια αποτύπωσης της σωματικής ύπαρξης ενός καλλιτέχνη ή του ίχνους της εν δράσει. Η ‘έν-ταση’ μεταξύ αυτών των δύο καλλιτεχνικών πρακτικών αναδεικνύεται μέσα από την αντίθεση της επιτελεστικής διάρκειας η οποία καταλαμβάνει ένα συγκεκριμένο χρονικό πλαίσιο και της φωτογραφικής στιγμής η οποία συλλαμβάνει μόνο ένα σημείο δράσης. Ως αποτέλεσμα, η εφήμερη διάσταση της επιτέλεσης μεταφράζεται αποσπασματικά από τη φωτογραφία σε τεκμήριο το οποίο διεκδικεί τη διάσταση της μονιμότητας. Με διάθεση εικονιστικού δοκιμίου, η έκθεση αυτή παραθέτει την απομονωμένη φωτογραφία ως αυτόνομο έργο και την παρουσιάζει σε ένα σύνολο όμοιων καλλιτεχνικών εγχειρημάτων.
O επιτελεστής και ο φωτογράφος μπορούν να επιλέξουν τα στοιχεία πάνω στα οποία θα κτίσουν συγκλίσεις και αποκλίσεις. Αυτά τα είδη ‘πρό-θεσης/έν-τασης’ πραγματώνονται με τη φωτογραφία η οποία λήφθηκε κατά τη διάρκεια ζωντανής επιτέλεσης, ή στατικής εικόνας από βιντεοσκοπημένη επιτέλεση, ή εικόνας του επιτελεστή η οποία σκηνοθετήθηκε σε συνεργασία με φωτογράφο ή ακόμα και αυτό-φωτογραφημένης εικόνας του καλλιτέχνη. Η σχέση του επιτελεστή με το φωτογράφο διαμορφώνεται ανάλογα με τις απαιτήσεις της εκάστοτε στρατηγικής σχετικά με τη φύση της ‘έν-τασης’. Επομένως, αυτή η έκθεση βασίζεται στους τρόπους διαμόρφωσης ενός καλλιτεχνικού έργου από ένα ‘υβριδικό δημιουργό’, όπως αυτός αναδύεται από τη συγχώνευση του σώματος ενός επιτελεστή και του φακού ενός φωτογράφου.