
Ο Mader καταγράφει το ταξίδι του Romain στην Ekaterina, όπου αναζητά τη μελλοντική του σύζυγο. Αυτή η φανταστική πόλη στην Ουκρανία κατοικείται, μυστηριωδώς, μόνο από γυναίκες, όλες με το όνομα Ekaterina, που η κάθε μια τους ελπίζει να βρει έναν πλούσιο σύζυγο από τη Δύση. Στην απολύτως αφελή αφήγηση του Romain σχετικά με την αναζήτηση της μίας και μοναδικής Ekaterina, προβάλλονται μια σειρά από στερεότυπα: από τον Mader που λειτουργεί σαν ένας ανίδεος, σεξουαλικός τουρίστας από τη Δύση, μέχρι τις πανομοιότυπες Ουκρανές νύφες και μέχρι το «κλασικό» Σοβιετικό φόντο της όλης αναζήτησης του έρωτα. Στο πρότζεκτ αυτό ο Mader εκμεταλλεύεται συνεχώς και σε σημείο παραλογισμού, το χάσμα μεταξύ των προκαταλήψεων για ένα μέρος όπως η Ουκρανία και της πραγματικότητάς της. Σε μια φωτογραφική γλώσσα που χρησιμοποιεί τέλεια τους κανόνες της φωτογραφίας ντοκουμέντου, η σύγχυση μεταξύ του τι είναι πλασματικό και τι αληθινό – ή αυτού που φαίνεται αληθινό – προκύπτει τελικά ως αυτοσκοπός.
Mirjam Kooiman