Στη Βολιβία η εκπροσώπηση των γυναικών παραμένει εξωραϊσμένη και φαλλοκρατική. Ο καθολικισμός και η ταξική πάλη διαπερνούν την αντίληψή μας για τη γυναικεία φύση, με τα θρησκευτικά δόγματα να ενισχύουν το σύνδρομο της Μαντόνας-πόρνης και την ανισότητα να εκδηλώνεται μέσω της υποεκπροσώπησης, αλλά και της στρεβλής εκπροσώπησης των ιθαγενών και μιγάδων γυναικών. Το «Madre» επιδιώκει να αμφισβητήσει αυτόν τον καθιερωμένο ανδρικό σωβινισμό και να τιμήσει την πολιτισμική μας πολυπλοκότητα και ποικιλότητα.

Το project περιλαμβάνει στοιχεία μυθοπλασίας αλλά και ντοκιμαντέρ. Τα πορτρέτα αποτυπώνουν γυναίκες ως αντιπαραβαλλόμενες εκδοχές της Μαρίας Μαγδαληνής και της Παρθένου Μαρίας σε αναπαραστάσεις που αντανακλούν τις παραδόσεις των Άνδεων. Οι οικογενειακές φωτογραφίες λειτουργούν ως παράθυρα προς το παρελθόν, που αποδομούνται με σκοπό να υπονομεύσουν το νόημα και να προσθέσουν επίπεδα συμβολισμού. Συνυφαίνοντας αναμνήσεις με ό,τι είναι αντιληπτό ως παρόν, το «Madre» εξερευνά τη φυλετική και θρησκευτική επιρροή στη διαμόρφωση της αντίληψης για τις γυναίκες της Βολιβίας και της εκπροσώπησής τους.