Το Till death us do partείναι μια σειρά επιτελεστικών φωτογραφιών που απεικονίζουν το σύζυγό μου, τον Peter, κι εμένα σε διάφορα παράλογα σενάρια εντός και περί του οικιακού περιβάλλοντος. Ως καλλιτέχνης και ακαδημαϊκός, έχω επικρίνει τον τρόπο με τον οποίο η φωτογραφία χρησιμοποιείται για να επανεπιβεβαιώνει τις έννοιες του ανήκειν και της ετερότητας, σε σχέση με τις οικογενειακές προσωπογραφίες. Συνεπώς, υπάρχουν λιγοστά φωτογραφικά τεκμήρια των 30 χρόνων που έχουμε ζήσει μαζί με τον Peter. Καθώς ο Peter μπήκε στα ογδόντα, και εγώ είμαι στα πενήντα μου, φάνηκε ότι υπάρχει επείγουσα ανάγκη να επιληφθούμε αυτού του ζητήματος και να εξερευνήσουμε εναλλακτικές μορφές του πορτρέτου του ζευγαριού, του γαμήλιου και του οικογενειακού πορτρέτου. Οι φιγούρες με τα κοστούμια προκαλούν μια αίσθηση μυστηριώδους οικειότητας,  αυτό το οποίο ο Freud περιγράφει με τους όρους ‘heimlich’ και ‘unheimlich’ ή «οικείο» και «ανοίκειο». Σε μια γκέι κουλτούρα που εκλαμβάνει το κραυγαλέο ως κανόνα, αυτές οι εικόνες προκαλούν ανατροπή μέσα από την παράβαση της κανονικότητας.