Στο σπίτι των εφηβικών μου χρόνων στο Πεκίνο, συγκέντρωνα στα κρυφά, φωτογραφίες με σκοπό να προσδώσω μια μη-ετεροκανονική άποψη στην κανονικότητα του ετεροφυλόφιλου χώρου των γονιών μου. Αυτές οι εικόνες περιλαμβάνουν πορτρέτα δικά μου και άλλων ομοφυλόφιλων ανδρών φωτογραφημένων στο οικιακό τους περιβάλλον από το πρότζεκτ μου “One Land to Another”, εκτυπώσεις της δουλειάς μου που έγιναν στις ΗΠΑ, φωτογραφίες τοπίων και δομημένου περιβάλλοντος από τις ΗΠΑ, την Ευρώπη και την Κίνα, σχισμένες σελίδες από περιοδικά κινηματογράφου και μόδας που μάζευα ως έφηβος, και φωτογραφίες από το οικογενειακό άλμπουμ. Μέσα από την τοποθέτηση και τη διαστρωμάτωση των φωτογραφιών, στοχεύω να αντιπαραθέσω, να αντικρούσω, και να αποδομήσω το χώρο και το χρόνο, προκαλώντας αναστάτωση στο εφηβικό μου σπίτι. Αυτή η δουλειά αποτελεί μια γέφυρα στη σχέση μεταξύ προσωπικού και πολιτικού στο πλαίσιο των καταπιεστικών συστημάτων της Κίνας και των ΗΠΑ. Αν και αυτές οι εγκαταστάσεις ήταν προσωρινές, διεκδίκησα εκ νέου το σπίτι μου στο Πεκίνο ως έναν αντι-ετεροκανονικό  χώρο ελευθερίας και προσωρινής διαμαρτυρίας.