
Με αυτή τη σειρά, ο Pryor πραγματεύεται το ζήτημα της διαπολιτισμικότητας, όπου η παρουσία μιας πολύπλευρης άποψης και αισθητικής καθορίζει το ορατό αποτέλεσμα. Εξετάζοντας αυτό το θέμα, ο Pryor ελπίζει να γίνει μάρτυρας των άγνωστων πλευρών της κινεζικής κουλτούρας. Αντιπαραβάλλοντας αυτή την κουλτούρα με την Αμερικανική, υποδεικνύει τις πλέον εμφανείς διαφορές και ομοιότητες, προκειμένου να εξακριβώσει τη σύνθεσή τους. Για τον Pryor και τα δύο μέρη έχουν ιδιαίτερη προσωπική σημασία. Αποτυπώνει συγκεκριμένες περιοχές του Sag Harbor, της Νέας Υόρκης δίπλα στη Σαγκάη, την Τιαντζίν, και το Πεκίνο, κινεζικές πόλεις που επισκέπτεται συνεχώς από το 1986.