Λιπαρό, Ελλάδα. Το χωριό όπου γεννήθηκε ο φωτογράφος Πέτρος Ευσταθιάδης είναι το σκηνικό της δουλειάς του εδώ και μια δεκαετία. Εκεί, στους τριγύρω αγρούς, συνθέτει με προσοχή μικροσκοπικά σκηνικά,  φτιαγμένα από απομεινάρια και παραπεταμένα αντικείμενα. Αυτή τη φορά, τα μεγάλης κλίμακας εφήμερα γλυπτά στήνουν το σκηνικό για χρυσοθήρες του 21ου αιώνα. Η γη του είχε επιλεγεί για να φιλοξενήσει ένα μικροσκοπικό κομμάτι του νέου αγωγού φυσικού αερίου από το Αζερμπαϊτζάν. Από αυτή ακριβώς τη γη, ο Πέτρος Ευθυμιάδης ξαναδίνει ζωή σε κτίρια και μηχανές από την εποχή του Goldrush, της χρυσοθηρίας στην Καλιφόρνια. Αναγνωρίζει κανείς κάποιες οικείες φιγούρες, εμβληματικές εικόνες από μια εποχή μεγάλων προσδοκιών και παραπλανημένων ελπίδων –μια εκκλησία που θυμίζει τις ετοιμόρροπες προσόψεις της Alabama του Walker Evans. Και εάν εδώ αναδύεται η χαρακτηριστική αυστηρότητα των πρώτων εποίκων, ανακαλύπτουμε ποιον άλλο πόρο κρύβει σίγουρα η γη: τη θεατρική και απολαυστική αίσθηση του φανταστικού του Ευσταθιάδη.